Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Σκύδρας: "Η Σκύδρα επιβεβαιώνει την εμπορική της ταυτότητα..." | PellaNews

Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Σκύδρας: "Η Σκύδρα επιβεβαιώνει την εμπορική της ταυτότητα..."

Γράφει ο Δημήτριος Γιαννακίδης

Στο παρόν άρθρο θα ασχοληθώ με τις ημέρες των εορτών που διανύουμε αγαπητοί συνάδελφοι, μέρες που σαφώς φέρνουν κόσμο στην πόλη μας και στα καταστήματα αυτής. Για άλλη μια φορά η Σκύδρα επιβεβαιώνει την εμπορική της ταυτότητα και ιδιοσυγκρασία ως πόλη, για άλλη μια φορά αποτελεί πόλο έλξης. Ήταν, είναι και θα είναι το εμπόριο συνυφασμένο με την Σκύδρα, τα καταστήματα, ο στολισμός, η πληθώρα επιλογών, η καλή και η άμεσα ανθρώπινη εξυπηρέτηση, συνθέτουν την εμπορική μας ταυτότητα εδώ και παρά πολλά χρόνια.

  Κακά τα ψέματα συνάδελφοι, περιμένουμε όλοι μας αυτές τις γιορτινές μέρες ώστε να δουλέψουνε τα καταστήματα μας και να πάρουμε μια ανάσα ως επιχειρηματίες. Μέσα στις δύσκολες εποχές αυτές, με την υψηλή και απάνθρωπη φορολόγηση, με την άνοδο των παγίων εξόδων και την τραπεζική, μέχρι πρότινος αστάθεια, προσπαθούμε να ορθοποδήσουμε. Οι συνεχόμενες εκπτώσεις και μάλιστα μεγάλης διαρκείας δεν βοηθούν τις επιχειρήσεις μας. Όλα αυτά συνθέτουν ένα ζοφερό σκηνικό και οι μέρες των εορτών αποτελούν όαση επιχειρηματική.

 Θα θέσω όμως ένα ερώτημα, κατά ποσό οι μέρες αυτές είναι ικανές ώστε να αντεπεξέλθουμε πλήρως και ικανοποιητικά στις βεβαρημένες επαγγελματικές υποχρεώσεις μας; Ας μην γελιόμαστε και ας μην έχουμε αυταπάτες, ναι αποζητούμε την αυξημένη δουλειά τις γιορτές, αλλά το ένα και σημαντικό είναι να έχουμε ομαλή ροη και την κανονική περίοδο λειτουργίας των επιχειρήσεων μας. Εκεί κρύβεται και το μυστικό της επιτυχίας, αυτό πρέπει να αποτελεί αυτοσκοπό της κάθε επιχείρησης, η δουλειά και η κίνηση μέσα στα καταστήματα μας, να έχει δηλαδή μια ομαλότητα και τις ημέρες εκτός των εορτών. Φυσικά αυτό είναι και το δύσκολο, η ζοφερή οικονομική κατάσταση του εν δύναμη καταναλωτή δεν αφήνει το παραπάνω γίνει εφικτό στο βαθμό που θέλουμε και αποζητούμε, είναι δύσκολο σε ένα τέτοιο ασταθές φορολογικό περιβάλλον και σε ένα σκηνικό μεγάλου ποσοστού ανεργίας να αποζητούμε εμείς ως επιχειρηματίες την καθημερινή κίνηση στα μαγαζιά μας.

  Οι συνεχόμενες και ανά τακτά διαστήματα περίοδοι των εκπτώσεων, αλλά και το άνοιγμα των καταστημάτων με ένα απάνθρωπα διευρυμένο ωράριο, είναι ξεκάθαρα δείγματα της  οικονομικής ύφεσης που μαστίζει την αγορά μας. Είμαι κάθετα αντίθετος στο σκηνικό του ολοήμερου ωραρίου σε μικρά αστικά κέντρα ,είμαι κάθετα αντίθετος στο άνοιγμα των επιχειρήσεων τις Κυριακές!!! Καταλάβετε όσο είναι νωρίς κύριοι της κυβερνήσεως, αυτά τα μέτρα που δοκιμάζεται τώρα εσείς, ταυτόχρονα εφαρμόζονται και στις αγορές των πρώην χωρών του ανατολικού μπλοκ, το αποτέλεσμα; Παταγώδη αποτυχία, επωφελούνται μόνο οι μεγάλες αλυσίδες και τα εμπορικά κέντρα, μαραζώνουν οι μικρές και μικρομεσαίες αυτοαπασχολούμενες επιχειρήσεις. Είμαι αντίθετος στην βουλγαροποίηση της ελληνικής  αγοράς, λέμε όχι στις Κυριακές και αποζητούμε ένα ανθρώπινο ωράριο.

Πρέπει να κατανοήσουμε κάτι βασικό, εάν ο καταναλωτής έχει την  απαραίτητη αγοραστική δύναμη, όχι μόνο τις ημέρες των εορτών και των εκπτώσεων αλλά και τις ημέρες της ονομαζόμενης κανονικής περιόδου, τότε θα μιλάμε για ανάπτυξη και ευημερία, τότε θα μιλάμε για εμπορική και επιχειρηματική ανάταση, τότε θα μιλάμε για έξοδο από την υφιστάμενη κρίση. Όλα τα αλλά μέτρα, των ενδιάμεσων εκπτώσεων και του απάνθρωπα διευρυμένου ωραρίου, αποτελούν και είναι εικόνα χώρας με χαμηλό βιοτικό επίπεδο και μια αγορά σε ύφεση, ξεκάθαρα πράγματα, που πρέπει να εμβαθύνουμε όλοι μας την επιχειρηματική μας και εμπορική μας σκέψη για το διακρίνουμε και να το διαχωρίσουμε.