Squid Game: Το νέο «Casa de Papel» ήρθε από την...Κορέα - Η παγκόσμια φρενίτιδα και τα ρεκόρ | PellaNews

Squid Game: Το νέο «Casa de Papel» ήρθε από την...Κορέα - Η παγκόσμια φρενίτιδα και τα ρεκόρ

Το πολύ δημοφιλές δράμα της Νότιας Κορέας έχει προσελκύσει 111 εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως από την ημέρα της κυκλοφορίας του στις 17 Σεπτεμβρίου

Το «Squid Game» αποτελεί πλέον την πιο δημοφιλή σειρά του Netflix, αφού ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως

Σύμφωνα με το ίδιο το Netflix, το «Squid Game» είναι η πιο επιτυχημένη σειρά όλων των εποχών.

Ο γίγαντας του streaming ανέφερε σε tweet αργά την Τρίτη ότι το πολύ δημοφιλές δράμα της Νότιας Κορέας έχει προσελκύσει 111 εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως από την ημέρα της κυκλοφορίας του στις 17 Σεπτεμβρίου.

Είναι η πρώτη εκπομπή του Netflix που ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια θεατές στον πρώτο μήνα, όπως ανέφερε η εταιρεία. Η σειρά έσπασε εύκολα το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε το «Bridgerton», το οποίο παρακολούθησαν 82 εκατομμύρια νοικοκυριά τις πρώτες 28 ημέρες.

Το «Squid Game» έγινε γρήγορα επιτυχία σε πολλές χώρες. Η σειρά δεν είναι για τους λιπόψυχους. Πρωταγωνιστές είναι φανταστικοί διαγωνιζόμενοι που συμμετέχουν με άλλους σε μια σειρά παιδικών παιχνιδιών, με την ελπίδα ότι θα κερδίσουν χρήματα σε μετρητά. Αν χάσουν, σκοτώνονται από μασκοφόρους φύλακες με κόκκινες φόρμες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, το γεγονός πως 111 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν το Netflix, δεν σημαίνει ότι παρακολούθησαν ολόκληρη τη σειρά από την αρχή μέχρι το τέλος. Τα στοιχεία του Netflix λαμβάνουν υπόψη μόνο τους χρήστες που συντονίστηκαν για τουλάχιστον δύο λεπτά.

Η διεθνής ανάπτυξη αποτέλεσε βασικό επίκεντρο για το Netflix τα τελευταία χρόνια, έχοντας επενδύσει σημαντικά σε ξενόγλωσσες εκπομπές και ταινίες όπως το «Money Heist» και «The Platform», που συνδύασαν την ποιότητα με την εμπορική επιτυχία.

ot.gr