Μειώνεται στο 50% το ποσοστό πληρότητας – Ποιος έχει την ευθύνη των ελέγχων | PellaNews

Μειώνεται στο 50% το ποσοστό πληρότητας – Ποιος έχει την ευθύνη των ελέγχων

Φοβισμένοι είναι οι Θεσσαλονικείς ως προς τον τρόπο μετακίνησής τους στην πόλη, καθώς αποφεύγουν τρομερά να χρησιμοποιούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, αφού πιστεύουν ακράδαντα, πως αποτελούν εστία σημαντικής μετάδοσης κορωνοϊού.

Ο συνωστισμός που παρατηρούταν, τους έκανε να απέχουν σε έναν μεγάλο βαθμό από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, παρόλο που ο ΟΑΣΘ είναι το μοναδικό δημόσιο μεταφορικό μέσο στην πόλη.

Άλλωστε ακόμη και οι λοιμωξιολόγοι τονίζουν συνεχώς πως η μεγαλύτερη ανοιχτή πληγή είναι το θέμα των ΜΜΜ, και αποτελούν «πηγή σημαντικής μετάδοσης», επισημαίνοντας πως πρέπει να μειωθεί το ιικό φορτίο στα λεωφορεία.Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Γιώργος Σκόδρας ανέφερε στο Thesstoday.gr πως, η μέγιστη πληρότητα στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ μειώθηκε στο 50%, από το 65%, προσθέτοντας πάντως πως, λόγω του τρόμου που επικρατεί, η επιβατική κίνηση, από τον Ιούνιο έως σήμερα, φτάνει μόλις το 20-25%.

«Αυτό το αποδεικνύει το ταμείο του ΟΑΣΘ. Το βλέπουμε στα εισιτήρια και στις ακυρώσεις μας, που η απώλεια εσόδων έχει φθάσει κατά μέσο όρο μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, στο 65%, σε σχέση με το ’19 που δεν ήταν καν καλή χρονιά».

Παράλληλα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ προσθέτει πως αυτή τη στιγμή υπάρχουν μαζί με τα ΚΤΕΛ, στην περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης, 380-400 ενεργά λεωφορεία. Πέρυσι την ίδια περίοδο, κυκλοφορούσαν 230.Σχετικά με τους ελέγχους για το ποσοστό πληρότητας στα λεωφορεία, ο κ. Σκόδρας υποστηρίζει πως, «δεν είναι στις αρμοδιότητες ενός οδηγού κάτι τέτοιο και δεν θα μπορούσε εξάλλου να το ελέγξει, αλλά είναι δουλειά της αστυνομίας».

Βέβαια, εύλογα γεννάται το ερώτημα, μπορεί η αστυνομία να ελέγχει κάθε λεωφορείο που θα κυκλοφορεί στους δρόμους και επιπλέον αν εντοπίζει «παραβάτες» ποιός θα ευθύνεται γιαυτό, ο ίδιος ο επιβάτης;

Όπως καταλαβαίνουμε οι έλεγχοι θα είναι δειγματοληπτικοί οπότε αυτόματα τίθεται υπό αμφισβήτηση και η τήρηση του συγκεκριμένου μέτρου αφού, τις ώρες αιχμής, δεν είναι πρακτικά εφικτό να επιτηρείς όλες τις στάσεις ταυτόχρονα.

Προστίθενται περισσότερα λεωφορεία στον ΟΑΣΘ

Στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας, ο ΟΑΣΘ θα εξοπλιστεί με επιπλέον λεωφορεία. Ήδη, σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα, έχουν ταξινομηθεί τα πρώτα της Λειψίας, εκ των οποίων τέσσερα από τα δέκα, έχουν πάρει πινακίδες.

«Επίσης θα προστεθούν 6-7 ακόμη από τον όμιλο Παπαδάκη και περιμένουμε ακόμη 11. Στόχος μας είναι να βγάλουμε όσα περισσότερα λεωφορεία μπορούμε στους δρόμους.

Στα “χαρτιά” φαίνεται ότι υπάρχουν 600 λεωφορεία, ενώ στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Γίνεται εκκαθάριση του στόλου, για να δούμε τι ακριβώς υπάρχει. Να μην μετράμε τζάμπα οχήματα τα οποία είναι παντελώς άχρηστα.

Μέχρι το τέλος του έτους θα υπάρχουν πάνω από 550 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης» σημειώνει ο κ. Σκόδρας.