close search results icon

Νέο λογότυπο “PPC” και νέα ομιλική εικόνα για τις θυγατρικές του Ομίλου ΔΕΗ στη Ρουμανία

Νέο λογότυπο “PPC” και νέα ομιλική εικόνα  για τις θυγατρικές του Ομίλου ΔΕΗ στη Ρουμανία

• Νέα διεθνοποιημένη εικόνα του Ομίλου ΔΕΗ για την παρουσία του στη Νοτιοαναλοτική Ευρώπη

• Το ομιλικό λογότυπο “PPC” τονίζει τη σταθερότητα και την αυθεντικότητα της μάρκας, στην ψηφιακή εποχή του νέου εξηλεκτρισμού

• Η νέα ομιλική ταυτότητα σε όλα τα φυσικά και ψηφιακά touch points της PPC στη Ρουμανία

• Σε PPC blue μετονομάστηκαν οι δημοσίως προσβάσιμοι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων της ΔΕΗ στη Ρουμανία

Το νέο λογότυπο “PPC” και τη νέα ομιλική εικόνα παρουσίασε ο Όμιλος ΔΕΗ για τις θυγατρικές του στη Ρουμανία, τα οποία πλέον θα εφαρμόζονται σταδιακά σε όλα τα σημεία επαφής των εταιρειών με τους πελάτες.

H νέα οπτική ταυτότητα “PPC”, που εκφράζει τη διεθνοποιημένη εικόνα του Ομίλου ΔΕΗ και την παρουσία του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δημιουργήθηκε με γνώμονα το όραμά του Ομίλου για το βιώσιμο μέλλον της ενέργειας και τη σχέση που θέλει να αναπτύξει με τους πελάτες του σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται. Εμπνευσμένη από την κυκλικότητα, αντικατοπτρίζει τον κύκλο της ζωής και της φύσης, προάγοντας διεθνώς και με συνέπεια την κυκλική οικονομία και την ανακύκλωση.

Το λογότυπο “PPC” σχεδιάστηκε ξεκινώντας από τρεις ίσους κύκλους που αποτελούν τη βάση των γραμμάτων p, p, c, τονίζοντας τη σταθερότητα και την αυθεντικότητα της μάρκας, στην ψηφιακή εποχή του νέου εξηλεκτρισμού. Η καθαρότητα στη φόρμα των γραμμάτων του λογοτύπου και των άλλων σχεδιαστικών στοιχείων, καθώς και οι μεγάλες εικόνες, είναι μόνο μερικά από τα εικαστικά στοιχεία που εκφράζουν την αυτοπεποίθηση της μάρκας PPC, ως η κορυφαία εταιρεία καθαρής ενέργειας στην ΝΑ Ευρώπη και παίκτης στη διεθνή σκηνή.

Η νέα ομιλική ταυτότητα σε όλα τα φυσικά και ψηφιακά touch points της PPC στη Ρουμανία

H νέα ομιλική ταυτότητα έχει εφαρμοστεί στα κεντρικά γραφεία και καταστήματα της PPC στη Ρουμανία, με την αντικατάσταση του υφιστάμενου λογοτύπου να απλώνεται σταδιακά εντός Απριλίου και σε άλλα φυσικά σημεία (touch points) μεταξύ των οποίων λογαριασμοί και έντυπα. Επιπλέον, έγινε το λανσάρισμα του νέου site, www.ppcenergy.ro , καθώς και της νέας εφαρμογής για κινητά, myPPC. Στις δύο ψηφιακές πλατφόρμες, με τον καινούργιο σχεδιασμό που αντικατοπτρίζει τη νέα οπτική ταυτότητα της μάρκας, οι πελάτες της PPC στη Ρουμανία μπορούν να βρουν πληροφορίες για όλες τις εταιρείες του Ομίλου ΔΕΗ στη χώρα, καθώς και λειτουργικότητες όπως διαχείριση ή πληρωμή λογαριασμών, λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας.

Σε PPC blue μετονομάστηκαν οι δημοσίως προσβάσιμοι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων της ΔΕΗ στη Ρουμανία

Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ στη Ρουμανία, όλοι οι δημοσίως προσβάσιμοι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων που εξαγόρασε ο Όμιλος στη χώρα μετονομάστηκαν σε PPC blue και «ντύνονται» σταδιακά με το νέο λογότυπο. Πολύ σύντομα θα ακολουθήσει και το λανσάρισμα του νέου PPC blue site, καθώς και της σχετικής εφαρμογής για κινητά, με τη φόρτιση του ηλεκτρικού οχήματος στους φορτιστές της PPC στη Ρουμανία να γίνεται μία εμπειρία ακόμα πιο εύκολη και ευχάριστη για τους οδηγούς.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος & Country Manager των εταιρειών του Ομίλου ΔΕΗ στη Ρουμανία, Alessio Menegazzo, δήλωσε: «Ο ηλεκτρισμός μάς συνοδεύει συνεχώς στην καθημερινότητά μας, καθορίζοντας όλο και περισσότερο τον κόσμο στον οποίο ζούμε, αλλά ο τρόπος που τον χρησιμοποιεί καθένας από εμάς είναι διαφορετικός. Ωστόσο, σχετικά με την ηλεκτρική ενέργεια, είτε τη χρησιμοποιούμε για να φορτίσουμε το κινητό ή το ηλεκτρικό μας αυτοκίνητο, είτε τη χρησιμοποιούμε για να φωτίσουμε τις πόλεις που ζούμε ή για την άνεσή μας ή το μίνι θερμοκήπιο στο σαλόνι, είτε ακόμα κι αν πρόκειται για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος, ο καθένας από εμάς έχει τους δικούς του στόχους και επιθυμίες. Ο δικός μας όμως στόχος στις εταιρείες του Ομίλου ΔΕΗ στη Ρουμανία είναι πάντα να τιμούμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας, οι οποίοι μας εμπιστεύονται την καθημερινή τους άνετη διαβίωση, καθώς το ηλεκτρικό ρεύμα είναι απαραίτητο για τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κάθε πελάτη ξεχωριστά».


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ