close search results icon

Αυγενάκης μετά το βίντεο της επίθεσης στον εργαζόμενο: Ζητώ συγγνώμη, ήταν μόνο λεκτική ένταση

Αυγενάκης μετά το βίντεο της επίθεσης στον εργαζόμενο: Ζητώ συγγνώμη, ήταν μόνο λεκτική ένταση

Δήλωση με την οποία δίνει εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του απέναντι σε εργαζόμενο στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» εξέδωσε το πρωί της Τετάρτης ο βουλευτής της ΝΔ και πρώην υπουργός Λευτέρης Αυγενάκης μετά το βίντεο που ήρθε στη δημοσιότητα.

Στη δήλωσή του ο κ. Αυγενάκης αφού ζητά συγγνώμη «για την ένταση και την αναστάτωση» στη συνέχεια υποστηρίζει ότι «το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο»

«Είναι αυτονόητο ότι δέχομαι να υπάρξει άρση ασυλίας για να αναλάβω τις ευθύνες μου» πρόσθεσε λίγο αργότερα μιλώντας στο MEGA όπου επέμεινε ότι δεν υπήρξε χειροδικία αλλά ζήτησε να πάρει το τηλέφωνο για να μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο.

Ερωτηθείς για το θέμα, πριν τη δήλωσή του βουλευτή, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης είπε ότι ζητήθηκαν εξηγήσεις διαμηνύοντας, ωστόσο, ότι «συμπεριφορές του τύπου "ξέρεις ποιος είμαι εγώ;" δεν γίνονται ανεκτές». «Θα σας πω ότι μπορεί για τις περιπτώσεις της απόδοσης του κυβερνητικού έργου να δίνεται χρόνος, αλλά συμπεριφορές κρίνονται ακαριαια και συμπεριφορές "ξέρεις ποιος είμαι εγώ"» δεν είναι αποδεκτές» είπε στον ΑΝΤ1 ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Αφού, δε, ενημερώθηκε για την δήλωση του κ. Αυγενάκη, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σχολίασε «νομίζω θα επανέλθουμε»

Με τον Λευτέρη Αυγενάκη επικοινώνησε και ο πρόεδρος της Βουλής, Κωνσταντίνος Τασούλας, ο οποίος του ζήτησε εξηγήσεις για την αντικοινοβουλευτική συμπεριφορά του βουλευτής της ΝΔ.

Η δήλωση του Λευτέρη Αυγενάκη

Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητω συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.

Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου.

Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβασης.

Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.

Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο.

protothema.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ