Δήμος Έδεσσας: Νέα «Γραμμή του Δημότη» για άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών

Ο Δήμος Έδεσσας θέτει σε λειτουργία τη νέα «Γραμμή του Δημότη», μια πρωτοβουλία που αποσκοπεί στη βελτίωση της επικοινωνίας με τους πολίτες και στην άμεση αντιμετώπιση ζητημάτων της καθημερινότητας.
Μέσω αυτής της υπηρεσίας, οι κάτοικοι της Έδεσσας μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα και παρατηρήσεις για ζητήματα όπως:
✔ Καθαριότητα και περιβάλλον
✔ Πράσινο και συντήρηση κοινόχρηστων χώρων
✔ Ηλεκτροφωτισμός
✔ Τεχνικά έργα και υποδομές
✔ Θέματα αθλητισμού και πολιτισμού
Η «Γραμμή του Δημότη» στοχεύει στην αποτελεσματική και διαφανή διαχείριση των αιτημάτων, ενισχύοντας τη συμμετοχή των πολιτών στη διαμόρφωση ενός καλύτερου περιβάλλοντος.
Τρόποι επικοινωνίας:
📞 Τηλέφωνο: 2381350070 (Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00 – 14:00)
📧 Email: dimotis@edessa.gr
Με αυτή την πρωτοβουλία, ο Δήμος Έδεσσας κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, παρέχοντας ένα άμεσο κανάλι επικοινωνίας για την καταγραφή και επίλυση προβλημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
«Αποκριάτικες Εκδηλώσεις Δήμου Παιονίας»
04 Μαρτίου 2025 -
Στήριξη σε δύο παιδιά από την Αλμωπία – Έκκληση για βοήθεια
04 Μαρτίου 2025
ΣΧΟΛΙΑ