e-pass στα διόδια: Γιατί απαγορεύεται στα μηχανάκια
Η ηλεκτρονική συσκευή e-PASS προσφέρει σημαντική διευκόλυνση στους χρήστες της Αττικής Οδού, αλλά δεν τη δικαιούνται όλοι οι χρήστες του αυτοκινητοδρόμου.
Ευκολία, άνεση και μηδενική ανανομή στα διόδια, προσφέρει η ηλεκτρονική συσκευή e-PASS της Αττικής Οδού, η οποία σηματοδοτεί το αυτόματο άνοιγμα της μπάρας στις ηλεκτρονικές λωρίδες του αστικού αυτοκινητόδρομου.
Με την εγγραφή σε κάποιο από τα συνδρομητικά προγράμμα της Αττικής Οδού, ο χρήστης παραλαμβάνει δωρεάν τον πομποδέκτη, ο οποίος πρέπει να είναι μόνιμα τοποθετημένος στο εσωτερικού του παρμπρίζ του οχήματος.
Η εν λόγω συσκευή βοηθά το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων να αναγνωρίζει το όχημά του δικαιούχου κάθε που γίνεται η διέλευση από τον σταθμό, ανοίγοντας αυτόματα τη μπάρα και χρεώνοντας τον λογαριασμό του.
Παρ’ όλα αυτά, δεν μπορούν όλοι οι οδηγοί να χρησιμοποιήσουν την ηλεκτρονική συσκευή e-PASS, μιας και αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά από Ι.Χ. και μικρά επαγγελματικά οχήματα με ύψος μικρότερο των 2,70 μέτρων.
Γιατί απαγορεύεται στα μηχανάκια;
Στον αντίποδα, «εκτός» e-PASS μένουν οι μοτοσικλέτες, οι ιδιοκτήτες των οποίων μπορούν να κάνουν χρήση μόνο του συνδρομητικού προγράμματος προπληρωμής για τα δίκυκλά τους. Πρόκειται για το συνδρομητικό πρόγραμμα MOTO, στο πλαίσιο των οποίων οι διελεύσεις γίνονται με Κάρτα Λογαριασμού και μόνο από εισπράκτορες των σταθμών.
Όπως μας ενημέρωσε η Αττική Οδός, ο αποκλεισμός των μοτοσικλετιστών από το e-PASS έγκειται σε λόγους ασφαλείας. Επί παραδείγματι, σε περίπτωση δυσλειτουργίας του συστήματος αυτόματου ανοίγματος της μπάρας στις ηλεκτρονικές λωρίδες, ένας μοτοσικλετιστής έχει περισσότερες πιθανότητες να υποστεί τραυματσιμό απ’ ό,τι οι επιβάτες ενός ΙΧ.
Επιπροσθέτως, σε διαδικτυακά forums αναφέρεται ότι η αδυναμία των μοτοσικλετιστών να προμηθευτούν το e-PASS οφείλεται στο γεγονός ότι λόγω του μικρού όγκου τους δεν μπορούν να «ανιχνευτούν» από τους σχετικούς αισθητήρες στις ηλεκτρονικές λωρίδες, κάτι το οποίο, ωστόσο, δεν επιβεβαιώνεται από την εταιρεία.
Τι είναι το πρόγραμμα MOTO;
Συνδρομητικό πρόγραμμα προπληρωμής για μοτοσικλετιστές, που παρέχει σταθερή έκπτωση από την πρώτη κιόλας διέλευση, ανεξάρτητα από τον αριθμό των διελεύσεων που πραγματοποιείτε και τον χρόνο πραγματοποίησής τους. Οι διελεύσεις γίνονται με Κάρτα Λογαριασμού.
Ποιους συμφέρει: μοτοσικλετιστές που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό, ανεξάρτητα από τον αριθμό των διελεύσεων που πραγματοποιούν.
Οχήματα: Δίκυκλες μοτοσικλέτες
Ενημέρωση για Συνδρομητικό λογαριασμό:
Δωρεάν ταχυδρομική αποστολή μηνιαίου λογαριασμού διελεύσεων με την πλήρη αναλυτική κατάσταση των διελεύσεων για ελεύθερους επαγγελματίες και εταιρείες
Δωρεάν ετήσια αναλυτική κατάσταση διελεύσεων για ιδιώτες.
Ταχυδρομική αποστολή αναλυτικής κατάστασης μηνιαίου λογαριασμού με χρέωση πάγιου τέλους για ιδιώτες.
Υπηρεσία “my e-PASS”, μέσω της οποίας ο συνδρομητής βλέπει τους μηνιαίους λογαριασμούς διελεύσεων των δύο τελευταίων ετών.
carandmotor.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γεώργιος Ρούντας: Σχολιάζει για τα 12 νμ και την κοινή ΑΟΖ με Κύπρο
23 Δεκεμβρίου 2024 -
Πανελλήνια αναγνώριση για την Μαρία Παπαδοπουλου
23 Δεκεμβρίου 2024 -
Ευχές από τους Δικηγόρους των Γιαννιτσών
23 Δεκεμβρίου 2024 -
ΚΕΠ Αριδαίας: Μέχρι πότε θα λειτουργεί τις παραμονές των εορτών
23 Δεκεμβρίου 2024
ΣΧΟΛΙΑ