Γ. Μυλόπουλος: «Η κατασκευή του FLY OVER πρέπει να σταματήσει… χτες»
Η οργάνωση της εκδήλωσης για την υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρο ξεκίνησε τον ανύπαρκτο ως τώρα κοινωνικό διάλογο.
Το έντονο ενδιαφέρον πολυάριθμων κοινωνικών φορέων της Θεσσαλονίκης και περιφερειακών Νομών ανέδειξε η εκδήλωση που οργάνωσε σήμερα Σάββατο 10 Φεβρουαρίου, στη νέα αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου Κ. Μακεδονίας, η παράταξη “ΑΛΛΑΓΗ στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας” για τα προβλήματα που σχετίζονται με την υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρο (Fly Over), με τίτλο «Πόσο ακόμη θα ταλαιπωρείται η Κ. Μακεδονία;».
Την εισαγωγική ομιλία έκανε ο επικεφαλής της παράταξης Γιάννης Μυλόπουλος, ενώ ακολούθησαν τοποθετήσεις του κ. Σωκράτη Δωρή, αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών και Επικοινωνιών, ο οποίος παρουσίασε τα 15 σημεία για περιορισμό των επιπτώσεων του Fly Over που δημοσιοποίησε πρόσφατα ο Περιφερειάρχης κ. Τζιτζικώστας, ο κ. Χρήστος Παπαστεργίου, επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης “Πράξεις για τη Μακεδονία”, ο κ. Βασίλης Ρόκος, επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης “ΣΥΝ-εργασία” και ο κ. Kώστας Νικολάου, Δρ. Περιβαλλοντολόγος, τ. Επισκέπτης Καθηγητής ΑΠΘ. Στην εκδήλωση δεν παρέστη, αν και είχε προσκληθεί για να μιλήσει εκ μέρους της κυβέρνησης, ο κ. Νικόλαος Ταχιάος, Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης έκαναν σύντομες παρεμβάσεις πολίτες και εκπρόσωποι φορέων και συλλογικοτήτων που αντιδρούν στα προβλήματα που έχουν ανακύψει από την κατασκευή του Fly Over.
Τα σημαντικότερα στοιχεία από την ομιλία του κ. Μυλόπουλου συνοψίζονται στο ότι «η κατασκευή του FLY OVER πρέπει να σταματήσει… χτες», γιατί κάθε μέρα που περνά επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο η οικονομία, η κοινωνία και το περιβάλλον της Θεσσαλονίκης. Όπως σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος «Πρόκειται για ένα έργο που αναδεικνύει την πολιτική παθογένεια της χώρας σήμερα: οι αποφάσεις για τα έργα να μην προκύπτουν ως αποτέλεσμα πραγματικών αναγκών, τεχνικής επεξεργασίας, επιστημονικών μελετών και κοινωνικής διαβούλευσης, αλλά με απόφαση πρωθυπουργού. Για λόγους δηλαδή εντυπωσιασμού και πολιτικών σκοπιμοτήτων». Από τα συμπεράσματα της εκδήλωσης ξεχώρισε ότι «το FLY OVER είναι ένα έργο εκτός Βιώσιμου Αναπτυξιακού Σχεδιασμού, εκτός ολοκληρωμένης προσέγγισης, εκτός κάθε έννοιας στρατηγικού σχεδιασμού, εκτός διαβούλευσης και κοινωνικής συναίνεσης, εκτός περιβαλλοντικού σχεδιασμού και εκτός επιστημονικής δεοντολογίας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να δημιουργήσει “ρήξεις” στην κοινωνία
17 Νοεμβρίου 2024 -
Πέλεκυς: Η διαγραφή Σαμαρά και ο Άγιος Παΐσιος
17 Νοεμβρίου 2024 -
Καιρός: Έως και 21 βαθμούς η θερμοκρασία τη Δευτέρα
17 Νοεμβρίου 2024 -
Στέργιος Αντωνίου...στα πριμ και η οικογένεια του Μπάλντοκ
17 Νοεμβρίου 2024
ΣΧΟΛΙΑ