close search results icon

Λιμάνι Θεσσαλονίκης: Χρηματιστηριακό μπρα ντε φερ Ιβάν Σαββίδη-Ντρέιφους

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ιβάν Σαββίδης ελέγχει μέχρι στιγμής πάνω από το 50% της ΟΛΘ ΑΕ.

Σε χρηματιστηριακό μπρα ντε φερ φαίνεται πως εξελίσσεται η «κόντρα» του χρηματιστηρίου μεταξύ Ιβάν Σαββίδη και της LeonidsPort για την κυριαρχία στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ιβάν Σαββίδης ελέγχει μέχρι στιγμής πάνω από το 50% της ΟΛΘ ΑΕ, η μετοχή της ΟΛΘ ΑΕ ξεπέρασε τα 27 ευρώ που προσφέρει η LeonidsPort, αγγίζοντας την τιμή των 28,20 ευρώ.

Την ίδια ώρα, οι μάλλον κακές σχέσεις του Ιβάν Σαββίδη και των Γάλλων μετόχων της CMA CGM, που έχουν σχεδόν το 20% του ΟΛΘ, φαίνεται πως στρέφουν τους τελευταίους στον όμιλο της οικογένειας Ντρέιφους, με την οποία ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Arie Koppelaar, διατηρεί άριστες σχέσεις.
Έτσι, η Leonidsport, που ίδρυσε πριν λίγο καιρό η οικογένεια Ντρέιφους ως εταιρεία συμμετοχών με έδρα στο Άμστερνταμ, επιδιώκει να αποκτήσει ποσοστό άνω το 5% στο λιμάνι, προκειμένου να ζητήσουν οικονομικούς ελέγχους και να έχουν τον δικό τους εκπρόσωπο στο ΔΣ.

Η όλη προσπάθεια φαίνεται να στοχεύει στην προσπάθειας ελέγχουν το λιμανιού της Θεσσαλονίκης, που αποτελεί κεντρικό κόμβο για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας και τις σχέσεις της Ελλάδας με την κεντρική Ευρώπη και τα Βαλκάνια, έχοντας μέχρι σήμερα:

~ βασικό ρόλο στις οικονομικές δραστηριότητες της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης μέσω των διευρωπαϊκών δικτύων αυτοκινητοδρόμων και σιδηροδρόμων 

~ νούμερο ένα θέση στο διαμετακομιστικό λιμάνι της Ελλάδας σε συμβατικά φορτία, αλλά και στην κίνηση των επιβατών

Υπενθυμίζεται δε ότι η ΟΛΘ ΑΕ μπήκε στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 2001, διατηρώντας μέχρι σήμερα απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση με λιμάνια της Βουλγαρίας (Σόφια), της Σερβίας (Νις) και της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας (Σκόπια).

πηγή: metrosport.gr


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ