close search results icon

Πέντε καθηγήτριες του 3ου ΓΕΛ Γιαννιτσών στη Μπολόνια

Στο πλαίσιο του Erasmus Learning Academy (ELA).

Την εβδομάδα από 17 Μαρτίου έως 24 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε η 1η κινητικότητα Erasmus KA122, του 3ου ΓΕΛ Γιαννιτσών , στο πλαίσιο της Σχολικής Εκπαίδευσης.

Πέντε καθηγήτριες του 3ου ΓΕΛ, η Μαρία Πασχούδη (Διευθύντρια του 3ου ΓΕΛ), η Σεραφεία Καράμαλη, η Ευαγγελία Κυριαζή, η Κυριακή Σύρμαλη και η Μαρία Τσιλίκα, παρακολούθησαν ένα σεμινάριο στην πόλη Μπολόνια της Ιταλίας. Ο οργανισμός υποδοχής ήταν ο Erasmus Learning Academy (ELA) με έδρα την Τενερίφη της Ισπανίας.

Τίτλος του σεμιναρίου ήταν «Οι νέες τεχνολογίες, οι εφαρμογές και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην εκπαίδευση» (Making the most of new technologies, apps and social media in the classroom).

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της σχολικής μονάδας «στη διάρκεια του σεμιναρίου δόθηκε η ευκαιρία σε όλους τους συμμετέχοντες όχι μόνο να γνωρίσουν νέες εφαρμογές αλλά και να μάθουν πώς να τις ενσωματώνουν δημιουργικά στην εκπαίδευση και φυσικά να ανταλλάξουν απόψεις και να γνωρίσουν εκπαιδευτικούς από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Το σεμινάριο είχε ξεκάθαρο γνωστικό στόχο: Την παρουσίαση και την εξάσκηση πάνω στη χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων και την ενσωμάτωσή τους στην εκπαίδευση. Ενώ το θέμα δεν ακούγεται ιδιαίτερα συναρπαστικό, ο τρόπος παρουσίασης των νέων ψηφιακών εργαλείων ήταν ιδιαίτερα ελκυστικός και αποτελούσε παράλληλα μια πρόταση για το πώς οι εκπαιδευτικοί μπορούν να ενσωματώσουν αυτά τα εργαλεία στην τάξη.

1709636531285.jpg

Χρησιμοποιήθηκαν οι ψηφιακές εφαρμογές για να γνωρίσουμε ήθη και έθιμα της Ιταλίας, της χώρας όπου πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο, αλλά και δόθηκε η ευκαιρία να εργαστούμε σε ομάδες, να ανταλλάξουμε απόψεις, να παρουσιάσουμε οι ίδιοι χαρακτηριστικά της χώρας μας. Φυσικά, στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης δεν θα μπορούσε να λείψει μια συζήτηση για τον τρόπο που αυτή θα επηρεάσει την εκπαίδευση.

1709636531292.jpg

Αυτό έγινε μέσα από τη συζήτηση σε ομάδες και τη διατύπωση απόψεων για τους περιορισμούς και τις δυνατότητες που ανοίγει στην εκπαίδευση».

Προστίθεται πως «μια ακόμη ιδιαιτερότητα του σεμιναρίου ήταν ότι παράλληλα διεξαγόταν από τον ίδιο οργανισμό ένα ακόμη σεμινάριο με τους/τις συμμετέχοντες/ουσες του οποίου είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε, αφού οι περισσότεροι/ες διαμέναμε στο ίδιο ξενοδοχείο και ακολουθούσαμε το ίδιο πρόγραμμα στις εξωδιδακτικές δραστηριότητες (περιηγήσεις στην πόλη, ξεναγήσεις, δείπνα, γεύματα). Όλη αυτή η γνωριμία και η συναναστροφή αναμένεται να οδηγήσει σε μελλοντικές συνεργασίες μεταξύ σχολείων».

1709636531299.jpg

Συμπερασματικά «το σεμινάριο στην Μπολόνια ικανοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τους στόχους των σεμιναρίων ERASMUS+ αλλά και τις προσδοκίες των συμμετεχόντων/ουσών: Γνωριμία με άτομα από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με την κουλτούρα τόσο της χώρας υποδοχής όσο και των χωρών των συμμετεχόντων/ουσών, εμπλουτισμός και επικαιροποίηση των γνώσεων, υιοθέτηση νέων τρόπων διδασκαλίας, διεύρυνση των γνωριμιών και των συνεργασιών με άτομα εκτός της τοπικής κοινότητας και άρα εδραίωση της Ευρωπαϊκής Συνείδησης».

1709636531313.jpg





ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ