close search results icon

Πήραν «φωτιά» τα στοιχήματα στη Θεσσαλονίκη – 30% αύξηση στην κίνηση των πρακτορείων ΟΠΑΠ τον τελευταίο μήνα

Παίζουν με μικρά ποσά, υποτονικές οι προσδοκίες των πρακτόρων. 

Στον παλμό των μεγάλων ποδοσφαιρικών διοργανώσεων βρίσκεται τον τελευταίο μήνα η Θεσσαλονίκη, στοιχείο που αντικατοπτρίζεται και στα πρακτορεία ΟΠΑΠ της πόλης, τα οποία γεμίζουν με ποδοσφαιρόφιλους πελάτες, οι οποίοι στοιχηματίζουν για την έκβαση των αγώνων.

Μετά από την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον ΠΑΟΚ, όπου σείστηκε η Θεσσαλονίκη αλλά και εν αναμονή του καθοριστικού αγώνα του Άρη με τον Παναθηναϊκό για τη διεκδίκηση του κυπέλλου Ελλάδας στο Πανθεσσαλικό Στάδιο στον Βόλο, οι Θεσσαλονικείς φίλαθλοι παρακολουθούν με έντονο ενδιαφέρον τις ποδοσφαιρικές εξελίξεις. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στην Karfitsa ο πρόεδρος των Πρακτόρων ΟΠΑΠ Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Τσατσιάδης, το πρωτάθλημα και ο τελικός κυπέλλου, αλλά και οι ευρωπαϊκές διοργανώσεις κεντρίζουν το στοιχηματικό ενδιαφέρον του κοινού της Θεσσαλονίκης, ως εκ τούτου η κίνηση τον τελευταίο μήνα καταγράφεται κατά 30% αυξημένη.

Πήραν «φωτιά» τα στοιχήματα στη Θεσσαλονίκη

Ο ίδιος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η κίνηση στα πρακτορεία ΟΠΑΠ σαφώς είναι αυξημένη τον τελευταίο μήνα. Υπάρχει ενδιαφέρον για στοιχήματα για τους αγώνες αυτούς. Διαφαίνεται όμως μια οικονομική δυσκολία, δηλαδή παίζουν αλλά θα ξοδέψουν λιγότερα χρήματα. Φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις».

Και προσθέτει: «Κρίθηκε το πρωτάθλημα στην τελευταία αγωνιστική. Είχαμε την παρουσία του Ολυμπιακού μέχρι χθες και του Παναθηναϊκού που θα συνεχίσει στον τελικό της Ευρώπης στο μπάσκετ. Έχουμε το ενδιαφέρον για τον Άρη ο οποίος μετά από χρόνια είναι στον τελικό του κυπέλλου. Οι προσδοκίες και από τη μεριά του Άρη και από την άλλη μεριά του Παναθηναϊκού είναι υψηλές γιατί αν ο Παναθηναϊκός δεν κερδίσει, δεν βγαίνει στην Ευρώπη. Από την άλλη, ο Άρης είναι “αγκαλιά” με ένα κύπελλο που θα τονώσει όλους τους φιλάθλους, οι οποίοι το περιμένουν εδώ και χρόνια. Αμέσως μετά έχουμε το Euro, όπου και σε αυτή την περίπτωση αναμένουμε αυξημένη ροή κόσμου συγκριτικά με τις αντίστοιχες περιόδους όπου δεν έχουμε αυτά τα αθλητικά γεγονότα».

Παίζουν με μικρά ποσά

Ο κ. Τσατσιάδης υπογραμμίζει πάντως στην Karfitsa ότι μολονότι η αύξηση στην κίνηση φτάνει στο 30%, η αύξηση του τζίρου βρίσκεται στο 5%, καθώς πολλοί στοιχηματίζουν με μικρά ποσά, χωρίς φυσικά να λείπουν οι εξαιρέσεις. Αναφέρει δε πως μια μικρή μερίδα του κοινού στοιχηματίζει πλέον ιντερνετικά. Οι πελάτες ελκύονται από το παιχνίδι, όπως σημειώνει, σε συνδυασμό με τις διαφημιστικές καμπάνιες του ΟΠΑΠ που συνδράμουν στην κίνηση των πρακτορείων.

Υποτονικές οι προσδοκίες των πρακτόρων

Στους ιδιοκτήτες πρακτορείων ΟΠΑΠ, σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχει πάντως ανησυχία για την αντιστοιχία εσόδων – εξόδων στο τέλος της φετινής χρονιάς. «Οι προσδοκίες των πρακτόρων είναι σε γενικές γραμμές υποτονικές», εξηγεί.

karfitsa.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ