Πώς θα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το Fly Over του επόμενου αιώνα – Η απάντηση της Τεχνητής Νοημοσύνης
Πώς θα είναι το άμεσο αλλά και μακρινό μέλλον.
Μετά τη viral εικόνα της Θεσσαλονίκης του 2124 όπως την φαντάζεται η Τεχνητή Νοημοσύνη, η Κarfitsa σας δείχνει πώς θα γίνουν δύο μεγάλα έργα, τα οποία αναμένουν τόσο οι Θεσσαλονικείς: Το μετρό και το Fly Over!
H τεχνητή νοημοσύνη έχει διεισδύσει τόσο πολύ στη ζωή μας καθώς μπορεί με μερικές ανθρώπινες εντολές να δημιουργεί εικόνες, οι οποίες μας μεταφέρουν στο μέλλον. Αυτόνομα τρένα χωρίς οδηγούς, ιπτάμενα αυτοκίνητα, μαγνητική αιώρηση, ολογράμματα, αισθητήρες και ρομπότ.
Μετρό Θεσσαλονίκης
Το Σαλονικιωτικό ανέκδοτο ηλικίας άνω των 47 ετών , με όνομα «Mετρό Θεσσαλονίκης», αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία στις 30 Νοεμβρίου. Βέβαια, υπάρχει ακόμη κόσμος που πιστεύει ότι το ανέκδοτο θα συνεχίσει να υφίσταται και μετά την επίσημη ημερομηνία έναρξης του.
Το μετρό Θεσσαλονίκης σε 50 χρόνια
Το «ιπτάμενο» μετρό Θεσσαλονίκης σε 100 χρόνια
«Οι συρμοί του μετρό θα είναι πιθανώς πλήρως αυτόνομοι, χωρίς την ανάγκη οδηγών, προσφέροντας υψηλή ακρίβεια στις αναχωρήσεις και αφίξεις. Είναι πιθανό το μετρό να χρησιμοποιεί τεχνολογία μαγνητικής αιώρησης (maglev), επιτρέποντας τα τρένα να κινούνται χωρίς τριβή πάνω από τις ράγες. Αυτή η τεχνολογία προσφέρει ταχύτητες που ξεπερνούν τα 600 χιλιόμετρα την ώρα, κάνοντας τις μετακινήσεις εξαιρετικά γρήγορες».
Μεγάλο ενδιαφέρον έχει ο τρόπος που φαντάζεται το AI τους σταθμούς του μετρό καθώς όπως επισημαίνει θα είναι εξοπλισμένοι με έξυπνες τεχνολογίες.«Holographic information systems: Ολογράμματα που παρέχουν πληροφορίες για τις αναχωρήσεις, καιρούς, δρομολόγια κ.λπ. Αναγνώριση προσώπου και έξυπνα εισιτήρια: Οι επιβάτες ίσως δεν θα χρειάζονται εισιτήρια αλλά θα αναγνωρίζονται αυτόματα με βιομετρικά συστήματα. Οι σταθμοί και οι συρμοί θα έχουν προηγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως αισθητήρες και ρομπότ για διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης. Η άνεση θα είναι επίσης υψηλή, με ευρύχωρους χώρους, προσωπικά διαμορφωμένους καμπίνες και δυνατότητα επιλογής ψυχαγωγικών υπηρεσιών».
FlyOver
Το περίφημο Flyover αποτελεί ένα μεγάλο έργο υποδομής που αφορά στην κατασκευή ενός υπερυψωμένου αυτοκινητόδρομου, με στόχο την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού φόρτου της Περιφερειακής Οδού. Μέχρι στιγμής η κατασκευή του FlyOver αποτελεί τον κύριο λόγο για την καθημερινή ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων.
Σύμφωνα με την επίσημη πρόβλεψη, το FlyOver αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2027 και η Τεχνητή Νοημοσύνη μας δείχνει μία εντυπωσιακή εικόνα και αρκετά διαφορετική από τις μακέτες που έχουν δημοσιοποιηθεί.
Το FlyOver όταν ολοκληρωθεί το έργο
«Αυτή είναι μια εικόνα που δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι το Flyover της Θεσσαλονίκης όταν ολοκληρωθεί το έργο. Ο δρόμος υψώνεται πάνω από το υπάρχον οδικό δίκτυο, με μοντέρνες γέφυρες και υποδομές, συνδυάζοντας το αστικό τοπίο της πόλης», δηλώνει το Chat-GPT. Πάντως αν το FlyOver έχει τέτοια όψη σε 3 χρόνια από τώρα χαλάλι οι ώρες αναμονής και κορναρίσματος στην Περιφερειακή Οδό.
Βέβαια, αν λάβουμε υπόψη τα χρόνια που πέρασαν για να ολοκληρωθεί το μεγάλο έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, μπορούμε να περιμένουμε τα πάντα. Επομένως, αναρωτιόμαστε πως θα είναι το FlyOver τον επόμενο αιώνα, γιατί είναι πολύ πιθανό σε 50 χρόνια από τώρα ακόμη να μιλάμε για την κατασκευή του έργου.
Το FlyOver σε 100 χρόνια
«Ο αυτοκινητόδρομος συνδυάζεται με προηγμένες τεχνολογίες και περιλαμβάνει ιπτάμενα οχήματα και αυτόνομα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ το αστικό τοπίο περιβάλλεται από σύγχρονους ουρανοξύστες και οικολογικές υποδομές», εξηγεί το AI.
Μάλιστα, «Το Flyover θα κατασκευάζεται από έξυπνα υλικά που θα μπορούν να αυτοεπισκευάζονται ή να προσαρμόζονται σε καιρικές συνθήκες και φορτία. Αυτά τα υλικά θα αυξάνουν τη διάρκεια ζωής του έργου και θα μειώνουν τις ανάγκες συντήρησης. Εκτός από τα παραδοσιακά οχήματα, το Flyover θα μπορούσε να εξυπηρετεί και νέα μέσα μεταφοράς, όπως ιπτάμενα αυτοκίνητα ή drone taxis, δημιουργώντας πολυεπίπεδες διαδρομές για διαφορετικούς τύπους μετακίνησης. Οι διάδρομοι του Flyover θα μπορούν να προσαρμόζονται ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, ίσως μέσω μεταβλητών λωρίδων ή προσαρμόσιμων δομών».
πηγή: karfitsa.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γιαννιτσά: "Έμφανίστηκε" νιφάδα για τα Χριστούγεννα
22 Δεκεμβρίου 2024 -
Κλείσιμο ματιού: Ο Κουσουλός έπαθε… Νικολούλη και φόρεσε κόκκινα! (Vid)
22 Δεκεμβρίου 2024 -
Παναθηναϊκός: Επίδειξη δύναμης απέναντι στον Άρη
22 Δεκεμβρίου 2024 -
ΠΑΟΚ: Το πήρε χαλαρά...κρατήθηκε ψηλά!
22 Δεκεμβρίου 2024
ΣΧΟΛΙΑ