close search results icon

Συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου για Flyover: “Ευτυχώς δεν έχει υπάρξει ακόμη θύμα – Στα κόκκινα η μηχανή ΕΚΑΒ”

Συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου για Flyover: “Ευτυχώς δεν έχει υπάρξει ακόμη θύμα – Στα κόκκινα η μηχανή ΕΚΑΒ”

Για τις επιπτώσεις της κίνησης που αποτελούν ζήτημα ζωής και θανάτου μίλησαν οι εκπρόσωποι φορέων της πρώτης γραμμής, στην ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για το Flyover. Διασώστες του ΕΚΑΒ, γιατροί της Θεσσαλονίκης και πυροσβέστες, ανέλυσαν την απειλή για τη δημόσια υγεία και ανθρώπινη ζωή, που αποτελεί το μποτιλιάρισμα, που ανάμεσα στους χιλιάδες Θεσσαλονικείς, παραλύει και τα οχήματά τους.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΛΟΙΑΡΙΔΗ

Ο αναπληρωτής διευθυντής του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης Κοσμάς Ηλιάδης δήλωσε ότι το ΕΚΑΒ έχει κάνει προτάσεις για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των ασθενοφόρων, λέγοντας ότι η αποφυγή κάποιας τραγωδίας έως τώρα, είναι απλά από τύχη.

“Χαίρομαι που δεν ασχολούνται τα ΜΜΜ με το ΕΚΑΒ γιατί μέχρι σήμερα ευτυχώς δεν έχει υπάρξει κάποιο θύμα αλλά η μηχανή ΕΚΑΒ δουλεύει στα κόκκινα και γνωρίζετε ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να γίνει κάτι και πρέπει να προβλέψουμε από πριν τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν. Οι διασώστες και ο γιατροί του ΕΚΑΒ είναι στα όριά τους, ενώ είχαμε πρόσβαση 5-6 λεπτά στα περιστατικά, πλέον δεν μπορούμε λόγω κίνησης”, εξηγεί.

Η μη άμεση εξυπηρέτηση των περιστατικών, οδήγησε στο να καλούν ξανά και ξανά οι ασθενείς στα τηλεφωνικά κέντρα, σύμφωνα με τον ίδιο. “Ενώ οι τηλεφωνικές γραμμές ήταν ανοιχτές, καλούν ξανά οι ίδιοι και οι ίδιοι, ξεκινάει ο εκνευρισμός στο τηλεφωνικό κέντρο και αυτό βγαίνει προς τα έξω. Μετά έχουμε την επιστροφή από το νοσοκομείο. Οι λύσεις που θα δώσει η πολιτεία, είναι καταρχάς προσωπικό. Είμαστε η μοναδική υπηρεσία από την αρχή του flyover που έχουμε μείνει όσοι ήμασταν. Ζητήσαμε και από το γραφείο του πρωθυπουργού να μας στελεχώσουν διασώστες κι από άλλες περιοχές της Ελλάδας, πριν να είναι αργά. Να εγκατασταθούν και οι κάμερες κυκλοφορίας ώστε να γνωρίζουμε τι γίνεται. Σήμερα, ένας απλός κύκλος έχει διάρκεια 15 λεπτών”, σημειώνει.

ΕΝΙΘ: Ένα μόνο λεπτό είναι ζήτημα ζωής και θανάτου

Στην κατακόρυφη αύξηση του χρόνου άφιξης στα νοσοκομεία, κυρίως για το νοσοκομείο Παπαγεωργίου αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Θεσσαλονίκης (ΕΝΙΘ) και εντατικολόγος, Χρήστος Καραχρήστος. “Όταν εφημερεύει το Παπαγεωργίου, είναι μεγάλο πρόβλημα η πρόσβαση από ανατολικά, τεράστια η ταλαιπωρία των ασθενών. Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στα επείγοντα, κι ένα λεπτό να αργήσει είναι ζήτημα ζωής και θανάτου. Καρδιακές ανακοπές, εγκεφαλικά, έμφραγμα του μυοκαρδίου. Συνολικά επιδεινώνεται η κατάσταση υγείας των ασθενών. Το ότι οι εργαζόμενοι ξεκινάνε έως δύο ώρες νωρίτερα για τη δουλειά τους και έχουν βοηθήσει την κατάσταση, δεν μπορεί να ειπώνεται. Αυτές οι ώρες μέσα στην κίνηση προστίθενται στον φόρτο ενός εργαζομένου. Δεν μπορούμε στο όνομα κατασκευαστικών εταιρειών να βρίσκεται μια πόλη σε ομηρία”.

Πυροσβεστική: Νέες μετασταθμεύσεις για εγγύτητα σε περιστατικά

Τις επιπτώσεις που μπορεί να φέρει στην κοινωνία η καθυστέρηση του πυροσβεστικού οχήματος, έθιξε από την πλευρά του ο Πύραρχος Σάββας Τσολάκης. “Είναι σημαντική η ταλαιπωρία για τον πολίτη που βγαίνει από το σπίτι του, αλλά ως Πυροσβεστική είναι ακόμη πιο σημαντικό το ότι η πυροσβεστική έξοδος θα καθυστερεί να φτάνει στα περιστατικά. Εμείς θα προσπαθήσουμε να βρούμε τις λύσεις και να τις εφαρμόσουμε. Υπάρχουν κάθετοι άξονες που θα μετασταθμεύσουμε κάποια οχήματα, για να είμαστε πιο κοντά. Δεν νομίζω να αρκεί γιατί άλλο να έχεις δρόμο με 3 λωρίδες κυκλοφορίας κι άλλο με 2”, είπε.

“Οι τροχονόμοι δίνουν τιτάνιο αγώνα – Οι οδηγοί είναι συνυπεύθυνοι για την κυκλοφορία”

Η Εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης Παρασκευή Παπαγεωργόπουλου μίλησε για το έργο της Τροχαίας στην εξομάλυνση κυκλοφορίας, που βρίσκεται στις επάλξεις από την πρώτη μέρα των εργασιών. “Ό,τι περνούσε από το χέρι του κάθε τροχονόμου το έκανε. Κάναμε το αυτονόητο, ακολουθώντας τον νόμο, για να μην υπάρχει παράνομη στάθμευση. Ο κάθε οδηγός πρέπει να καταλάβει ότι είναι συνυπεύθυνος για την κυκλοφορία. Η λεωφορειολωρίδα είναι για λεωφορεία και ΜΜΜ. Με προβληματίζει η εικόνα της Β. Όλγας που το Σαββατοκύριακο η λεωφορειολωρίδα γίνεται ένα πάρκινγκ. Έχουμε παρουσία και στην περιφερειακή με περιπολικά. Είναι ένας αγώνας τιτάνιος που κάνει ο κάθε τροχονόμος εκεί έξω”, σημείωσε.

ΠΗΓΗ - ΦΩΤΟ - thesstoday.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ