Θέλεις διαδικτυακό κατάστημα που εγγυάται την αγορά;
Έχεις παρατηρήσει ότι παρά την υψηλή επισκεψιμότητα στο διαδικτυακό σου κατάστημα, δεν καταφέρνεις να κατακτήσεις τον στόχο των πωλήσεων και αντίστοιχα των επιθυμητών σου εσόδων; Βλέπεις στις μετρήσεις σου να επικρατεί έντονα η τάση οι χρήστες να προσθέτουν προϊόντα στο καλάθι τους αλλά τελικά να μην ολοκληρώνουν τη διαδικασία;
Οι παράγοντες μπορεί να είναι πολλοί, και σίγουρα κάποιοι αφορούν αποκλειστικά το χρήστη και δεν μπορείς να τους επηρεάσεις. Υπάρχουν ωστόσο μέσα και τεχνικές, που μπορούν να συμβάλλουν ενεργά στην ελαχιστοποίηση αυτού του φαινομένου, και να ανεβάσουν το ποσοστό της επιτυχίας. Η ψυχολογία του χρήστη είναι πολυδιάστατη και υπάρχουν παράμετροι που την επηρεάζουν, που ίσως να μη φανταζόσουν καν.
Ας δούμε, λοιπόν, πιο επιγραμματικά, μερικούς τρόπους για να ενθαρρύνεις το χρήστη που πλοηγείται στο e-shop σου, να προχωρήσει μέχρι το τελικό βήμα μιας αγοράς!
● Απλότητα και Αισθητική
Simplicity is the new extravagance, δηλαδή η απλότητα είναι η νέα υπερβολή, κάτι που καθιστά σαφή την επικρατούσα τάση του μινιμαλισμού. Ο έξυπνος και οπτικά ξεκούραστος και ελκυστικός σχεδιασμός (μέγεθος-χρώμα-τύπος γραμματοσειρών, διάταξη προϊόντων κλπ.) είναι καθοριστικός για την εμπειρία του χρήστη. Αυτή η ευκολία κινήσεων ωστόσο, δε θα πρέπει να ταυτίζεται με ένα βαρετό, πρόχειρο και ενδεχομένως κιτς περιβάλλον. Συμβουλέψου έναν σχετικό ελεύθερο ή συνεργαζόμενο με εταιρεία επαγγελματία για τη δημιουργία E-shop από την Lithos Digital, για να δημιουργήσεις ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής και ταχύτητας, που προσαρμόζεται κατάλληλα στην εκάστοτε συσκευή, και βοηθάει στην ανάδειξη των προϊόντων. Μην ξεχνάς τη σαφήνεια των μηνυμάτων, ειδικά στις προσκλήσεις για δράσεις.
● Αμεσότητα και Σιγουριά
Ο χρήστης, επενδύει σε εσένα ένα μέρος των χρημάτων του. Έτσι, εσύ θα πρέπει από τη μία να επιταχύνεις τη διαδικασία αγοράς και πληρωμής σκεπτόμενος το όφελός σου και παίζοντας με την καταναλωτική ψυχολογία ώστε να αποφύγεις “δραπετεύσεις”, και από την άλλη να προσφέρεις ένα αίσθημα ασφάλειας και εγγύησης, δίνοντας εκτενείς και σαφείς οδηγίες και επεξηγήσεις για τις πολιτικές αποστολών και επιστροφών, με φιλικότητα και σεβασμό.
● Εύρος Επιλογών και Υπενθυμίσεις
Πρόσφερε αρκετές μεθόδους (ασφαλών) πληρωμών, αποκλείοντας το ενδεχόμενο ανεπάρκειας ή δυσαρέσκειες, από έναν πραγματικά απλό παράγοντα. Η ποικιλία και ο εκσυγχρονισμός των εναλλακτικών μέσων πληρωμής, παίζει μεγαλύτερο ρόλο από όσο ενδέχεται να πιστεύεις, λαμβάνοντας υπόψιν την επικρατούσα διάσπαση προσοχής και τους ρυθμούς της καθημερινότητας. Αυτοί οι δύο παράγοντες, μπορεί να οδηγήσουν επίσης πολλές φορές σε καλάθια που περιμένουν καρτερικά (μισο)γεμάτα. Μη διαστάσεις να υπενθυμίσεις στον υποψήφιο αγοραστή σου, πως κάτι “έχεις ξεχάσει”.
● Προσωποποιημένη Σχέση
Περισσότερα επικοινωνιακά τρικ, μπορούν να σου υποδείξουν εκπαιδευμένοι επαγγελματίες από τη Lithos Digital και κάθε εταιρεία παροχής αντίστοιχων υπηρεσιών.
Ενδεικτικά ωστόσο, μπορούμε να σου επισημάνουμε ότι είναι σημαντικό κάθε πελάτης να νιώθει ότι ενδιαφέρεσαι για αυτόν, τις προτιμήσεις και τις ανάγκες του προσωπικά, και όχι απλώς σαν σύνολο μιας μάζας που αυξάνει τα κέρδη σου.
Πρόσφερε μικρά δώρα, όπως έκτακτες προσφορές, δωρεάν μεταφορικά, κάρτες συγκέντρωσης πόντων, βασισμένα στο ατομικό του προφίλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Ο «χάρτης» των πληρωμών από σήμερα έως 27 Δεκεμβρίου, από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ
23 Δεκεμβρίου 2024 -
Χριστουγεννιάτικες Ευχές από την Κ.Α. "ΝΑΟΥΣΑ"
23 Δεκεμβρίου 2024
ΣΧΟΛΙΑ