close search results icon

Θεσσαλονίκη: Στα «σκαριά» διαγωνισμός για νέο ανάδοχο στις γραμμές του ΟΑΣΘ που πέρασαν στα ΚΤΕΛ

Θεσσαλονίκη: Στα «σκαριά» διαγωνισμός για νέο ανάδοχο στις γραμμές του ΟΑΣΘ που πέρασαν στα ΚΤΕΛ

Ανοιχτός διαγωνισμός αναμένεται να κηρυχθεί κατά τη διάρκεια του 2023 προκειμένου να οριστεί νέος ανάδοχος για τις 39 συνολικές γραμμές του ΟΑΣΘ που θα εκτελούν τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης-Σερρών, καθώς ακόμη οκτώ νέες λεωφορειακές γραμμές πρόκειται να τους ανατεθούν στις αρχές του 2023.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΑΓΚΑ

Όπως αποκάλυψε στο ThessToday.gr o Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Ιωάννης Τόσκας πρόθεση των αρμοδίων είναι να υπάρξει ανοιχτός διαγωνισμός μέσα στο 2023 ώστε το έργο των εξωτερικών γραμμών  της Θεσσαλονίκης να ανατεθεί σε νέο ανάδοχο από αρχές του 2024 (όχι απαραίτητα στα ΚΤΕΛ) για ανάλογο χρονικό διάστημα.

Οι οκτώ νέες γραμμές στα ΚΤΕΛ

Οι οκτώ νέες λεωφορειακές γραμμές οι οποίες, με την εποπτεία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) προτείνεται να ανατεθούν στα ΚΤΕΛ είναι οι: Νο 1 (Τ.Σ. Ευκαρπίας/Σκλαβενίτης/νοσοκομείο Παπαγεωργίου, σταθμός ΚΤΕΛ Μακεδονία), Νο 45 (ΚΤΕΛ Μακεδονία, ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Cosmos), Νο 57 (Διασταύρωση Χορτιάτη, Αριστοτέλους), Νο 58 (Βενιζέλου, Πανόραμα και Διασταύρωση Χορτιάτη), Νο 59 (τοπικό Πεύκων), Νο 64 (Ν.Σ. Σταθμός, Φίλυρο), καθώς και οι καλοκαιρινές γραμμές Νο 70 (Ν.Σ. Σταθμός, Επανομή) και Νο 71 (Ν.Σ. Σταθμός, Ν. Μηχανιώνα).

Σημειώνεται ότι οι παραπάνω γραμμές θα περάσουν στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και Σερρών εφόσον εγκριθεί το σχέδιο σύμβασης της οποίας η οικονομική πολιτική δεν αλλάζει (με διάρκεια ενός χρόνου, έως το τέλος του 2023) που εστάλη επειγόντως στο Ελεγκτικό Συνέδριο την προηγούμενη εβδομάδα από τον ΟΣΕΘ. Η απόφαση αναμένεται μέχρι τα Χριστούγεννα προκειμένου να «πέσουν» οι υπογραφές και να εφαρμοστεί η ανάθεση των νέων γραμμών τον ερχόμενο Ιανουάριο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ επισήμανε ακόμη στο ThessToday.gr ότι οι φορείς αυτοί θα διαθέσουν συνολικά επιπλέον 40 λεωφορεία και 60 οδηγούς. «Παραμένουν οι 31 γραμμές στα ΚΤΕΛ και προστίθενται ακόμη οκτώ με συμβάσεις διαδοχικά από τον Μάιο 2019, τον Μάρτιο του 2020 και με νεότερες του 2021 και αρχών του 2022. Σκοπός είναι να εξοικονομηθούν οχήματα και προσωπικό του ΟΑΣΘ. Τα δρομολόγια εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης θα εκτελούνται με μεγαλύτερη δυναμική ενώ ταυτόχρονα θα προσφέρονται και καλύτερες υπηρεσίες στην πόλη», σημείωσε ο κ. Τόσκας.

Πρόσθεσε, μάλιστα, καταλήγοντας ότι η αναδιαμόρφωση του έργου των λεωφορειακών γραμμών θα γίνει εντός του 2023 λαμβάνοντας υπόψη ότι θα έρθουν τα πρώτα 120-130 ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη όπως είχε γράψει το ThessToday.gr, στις αρχές του 2024 θα λειτουργήσει το Μετρό αλλά και θα υπάρξει νέος ανάδοχος για τις 39 συνολικές γραμμές.

Υπενθυμίζεται ότι η Θεσσαλονίκη θα παραλάβει τα αμιγώς ηλεκτρικά λεωφορεία προς το καλοκαίρι του 2023 και θα βρίσκονται στα δύο μεγάλα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ. Μέχρι και τον σημερινό σχεδιασμό του ΟΣΕΘ, θα κατανεμηθούν 90 οχήματα στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης και 40 στο αμαξοστάσιο του Φοίνικα, 20 με 30 θα είναι μεσαίας χωρητικότητας ενώ τα υπόλοιπα θα είναι αρθρωτά, 18-μετρα και 12-μετρα.

thesstoday.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ