Ξεκινάει ο νέος δρόμος Θεσσαλονίκης - Έδεσσας και χωρίς διόδια διέλευσης
Το έργο, όπως γνωστοποιήθηκε στη ειδική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου δημοπρατήθηκε με τη διαδικασία των ΣΔΙΤ, και αναμένεται τους προσεχείς μήνες να αναδειχθεί ο ανάδοχος εργολάβος
Σε λίγους μήνες από σήμερα ξεκινάει το μεγάλο έργο του οδικού άξονα που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την Έδεσσα, ένα από τα μεγαλύτερα έργα που προωθεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, και θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), καθιστώντας ασφαλέστερες τις μετακινήσεις.
Στην πορεία του έργου, που είναι το αποτέλεσμα μιας σημαντικής πρωτοβουλίας που ανέλαβε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, αναφέρθηκε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας κατά τη σημερινή τρίτη ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας του Περιφερειακού Συμβουλίου.
Το έργο, όπως γνωστοποιήθηκε κατά τη συνεδρίαση, δημοπρατήθηκε με τη διαδικασία των ΣΔΙΤ, έγινε όλη η διαδικασία που προβλέπεται και αναμένεται τους προσεχείς μήνες να αναδειχθεί ο ανάδοχος εργολάβος.
Μιλώντας από το βήμα του Περιφερειακού Συμβουλίου ο Περιφερειάρχης υπενθύμισε ότι το πρώτο έγγραφο προς τον τότε πρωθυπουργό, όταν ανέλαβε για πρώτη φορά τα καθήκοντά του ως Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας ήταν για τον δρόμο Θεσσαλονίκης - Έδεσσας.
«Πέρασαν τα χρόνια ήρθε η κρίση της πανδημίας και μας πήγε πίσω, όμως υπήρχε η δημόσια δέσμευση του Πρωθυπουργού ότι το έργο θα προχωρήσει μέσω ΣΔΙΤ. Το έργο σήμερα γίνεται πράξη και ξεκινάει σε λίγους μήνες. Δίνεται οριστική λύση για μια περιοχή υψηλού ενδιαφέροντος για μας, όπως είναι η Π.Ε Πέλλας, η οποία είναι μόνη πρωτεύουσα νομού που δεν έχει σύνδεση με την Θεσσαλονίκη» επισήμανε ο ίδιος.
Υπογράμμισε μάλιστα είπε ότι με το έργο αυτό κλείνει μια μεγάλη «πληγή» και η διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα είναι συνεχώς παρούσα για να το παρακολουθεί. «Θα είμαστε συνεχώς εδώ για να βεβαιωθούμε ότι προχωρά χωρίς προβλήματα, ενώ παράλληλα θα ασκούμε συνεχή πίεση προς το αρμόδιο υπουργείο» σημείωσε ο κ. Τζιτζικώστας.
Χωρίς διόδια και συντήρηση από τον εργολάβο
Αναφερόμενος στο ιστορικό του έργου της σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με την Έδεσσα ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Πάρις Μπίλλιας τόνισε πως «όταν αναλάβαμε τη διοίκηση είχαμε στις σκέψεις μας να χρηματοδοτηθεί, μέσω ΕΣΠΑ και για αυτό υποβάλλαμε την πρόταση να ενταχθεί στο πρόγραμμα η παράκαμψη της Χαλκηδόνας και των Γιαννιτσών».
Ωστόσο, είπε ότι το κυρίως έργο κρίθηκε πολύ ακριβό και δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις να ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, όπως αρχικά είχε προβλεφθεί. Έτσι, συνέχισε ο κ. Μπίλλιας με παρέμβαση του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Α. Τζιτζικώστα έτρεξε η διαδικασία για να χρηματοδοτηθεί εν τέλει το έργο στο σύνολο του από τα ΣΔΙΤ.
«Το έργο δημοπρατήθηκε μέσω ΣΔΙΤ, έγινε όλη η διαδικασία που προβλέπεται και αναμένεται στους προσεχείς μήνες να αναδειχθεί εργολάβος» γνωστοποίησε ο αντιπεριφερειάρχης και πρόσθεσε ότι το μεγάλο πλεονέκτημα αυτού του έργου είναι το γεγονός ότι για 26 χρόνια θα το συντηρεί ο εργολάβος με ότι αυτό σημαίνει για την οδική ασφάλεια και βέβαια δεν θα υπάρχουν διόδια διέλευσης.
Το ρεπορτάζ της Φανής Σοβιτσλή για το makthes.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Κατεδάφιση Δημοτικού κτηρίου στην Αριδαία
22 Νοεμβρίου 2024 -
Απίστευτη ταλαιπωρία για την εθνική
22 Νοεμβρίου 2024
ΣΧΟΛΙΑ