Κεράσια: 7 λόγοι για να τα προτιμήσεις | Page 2 | PellaNews

Κεράσια: 7 λόγοι για να τα προτιμήσεις

Τα κεράσια είναι ένα από τα αγαπημένα φρούτα του καλοκαιριού. Ήξερες όμως ότι εκτός από υπέροχη γεύση τα κεράσια έχουν πολλά οφέλη στην υγεία μας;

Παρακάτω ακολουθούν 7 λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να εντάξεις τα κεράσια στη διατροφή σου: 

Αποτελούν μια θρεπτική βόμβα

Μια μερίδα γλυκά κεράσια (1 φλιτζάνι ή περίπου 21 κεράσια) παρέχουν 90 θερμίδες και 3 γραμμάρια φυτικές ίνες και είναι μια καλή πηγή καλίου και βιταμίνης C

Τα κεράσια είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή ανθοκυανίνων, βιοδραστικών ενώσεων που παρέχουν αντιοξειδωτική, αντι-φλεγμονώδη, αντι-καρκινική δράση, προστασία από καρδιαγγειακά και άλλα οφέλη.

Η έρευνα δείχνει ότι η μελατονίνη, οι κατεχίνες και τα φλαβονοειδή των κερασιών συμβάλλουν στην υγιεινή διατροφή.

Διαβάστε περισσότερα στο bestofyou.gr